Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКушнір, Валентина Миколаївна-
dc.date.accessioned2015-12-03T08:15:42Z-
dc.date.available2015-12-03T08:15:42Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citation18. Кушнір В. Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи : концептуальні засади // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки / [ред. кол. : Черевко О.В. (гол. ред.) та інші]. Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2015. - № 21 (354). – 2015. - С. 110-114.uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428-
dc.description.abstractУ статті подано концептуальні засади профільного навчання в історії вітчизняної школи та уточнено поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Автор підсумовує, що диференціація у профільному навчанні передбачає, за рахунок варіативності у змісті, структурі та організації навчального процесу, створення стабільних груп чи класів, на основі здібностей та інтересів учнів, проектованої професії та життєвих намірів, їх рівня розвитку та освітніх можливостей.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherЧеркаський національний університет імені Богдана Хмельницькогоuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 37(477)(09)+6(07);-
dc.subjectдиференціація навчання, диференційоване навчання, диференційований підхід та профільне навчання.uk
dc.titleПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kontseptualni_zasady.pdf354,42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.