Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кушнір, Валентина Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2015-12-03T08:15:42Z | - |
dc.date.available | 2015-12-03T08:15:42Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | 18. Кушнір В. Профільне навчання в історії розвитку вітчизняної школи : концептуальні засади // Вісник Черкаського університету. Серія Педагогічні науки / [ред. кол. : Черевко О.В. (гол. ред.) та інші]. Черкаси : Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького, 2015. - № 21 (354). – 2015. - С. 110-114. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4428 | - |
dc.description.abstract | У статті подано концептуальні засади профільного навчання в історії вітчизняної школи та уточнено поняттєво-термінологічний апарат дослідження. Автор підсумовує, що диференціація у профільному навчанні передбачає, за рахунок варіативності у змісті, структурі та організації навчального процесу, створення стабільних груп чи класів, на основі здібностей та інтересів учнів, проектованої професії та життєвих намірів, їх рівня розвитку та освітніх можливостей. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Черкаський національний університет імені Богдана Хмельницького | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37(477)(09)+6(07); | - |
dc.subject | диференціація навчання, диференційоване навчання, диференційований підхід та профільне навчання. | uk |
dc.title | ПРОФІЛЬНЕ НАВЧАННЯ В ІСТОРІЇ РОЗВИТКУ ВІТЧИЗНЯНОЇ ШКОЛИ: КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kontseptualni_zasady.pdf | 354,42 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.