Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4660
Назва: Особливості ціноутворення на ринку готельних послуг
Автори: Подзігун, Світлана Миколаївна
Ключові слова: ціна
ціноутворення
готульний бізнес
туристична індустрія
Дата публікації: 26-лис-2015
Видавництво: Уманський державний педагогічний університет, м. Умань
Бібліографічний опис: Подзігун С.М. Особливості ціноутворення на ринку готельних послуг / Подзігун С.М. // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Тенденції розвитку готельно-ресторанної індустрії України», (Умань, 26 лист., 2015). – Умань, 2015. – С. 234-236.
Короткий огляд (реферат): Ціни і цінова політика - найважливіший засіб реалізації маркетингової стратегії. Від цін значною мірою залежать комерційні результати, а ефективна цінова політика робить довгостроковий, а інколи й вирішальний вплив на всю систему торгово-виробничої діяльності турфірми. Ціни свідчать про конкурентоспроможність туристичних послуг і зайнятими фірмою позиціями на ринку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4660
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Osobluvosti_zinoytvorennja_na_runky_turustuchnuh_failu.udpu.pdf293,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.