Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4692
Назва: Використання принципів менеджменту якості в готельно-ресторанній справі
Автори: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключові слова: готельне господарство
проблема якості послуг
якісне обслуговування
готель
стандарт ISO 8402
стандарт
ефективність діяльності готелю
стиль управління
організація надання послуг
результат діяльності готелю
Дата публікації: 2015
Видавництво: Вінницький фінансово-економічний університет м. Вінниця
Бібліографічний опис: Кожухівська, Р.Б. Використання принципів менеджменту якості в готельно-ресторанній справі /Р.Б. Кожухівська// Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Нова модель регіонального економічного зростання : науково-теоретичні проблеми і механізм реалізації» 19 листопада 2015 року // Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. Вінницький фінансово-економічний університет м. Вінниця, 2015. – С.115-119.
Серія/номер: УДК 338.48:379.8
Короткий огляд (реферат): В готельному господарстві проблема якості послуг є досить актуальною, адже без якісного обслуговування готель не досягне поставлених цілей, не отримає прибутку, тому ефективна реалізація якісних послуг туристам є головним джерелом існування готелю. Якість є комплексним поняттям, що всебічно характеризує ефективність діяльності готелю, стиль управління, стратегію, маркетинг і організацію надання послуг, а тому ефективне управління якістю є однією з найбільш актуальних проблем для готелю. Якість впливає на кінцеві результати діяльності готелю (прибуток) і збільшує обсяг продажів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4692
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vykorystannia pryntsypiv menedzhmentu yakosti.pdf360,63 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.