Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4692
Title: Використання принципів менеджменту якості в готельно-ресторанній справі
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: готельне господарство
проблема якості послуг
якісне обслуговування
готель
стандарт ISO 8402
стандарт
ефективність діяльності готелю
стиль управління
організація надання послуг
результат діяльності готелю
Issue Date: 2015
Publisher: Вінницький фінансово-економічний університет м. Вінниця
Citation: Кожухівська, Р.Б. Використання принципів менеджменту якості в готельно-ресторанній справі /Р.Б. Кожухівська// Збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції «Нова модель регіонального економічного зростання : науково-теоретичні проблеми і механізм реалізації» 19 листопада 2015 року // Міністерство економічного розвитку і торгівлі України. Вінницький фінансово-економічний університет м. Вінниця, 2015. – С.115-119.
Series/Report no.: УДК 338.48:379.8
Abstract: В готельному господарстві проблема якості послуг є досить актуальною, адже без якісного обслуговування готель не досягне поставлених цілей, не отримає прибутку, тому ефективна реалізація якісних послуг туристам є головним джерелом існування готелю. Якість є комплексним поняттям, що всебічно характеризує ефективність діяльності готелю, стиль управління, стратегію, маркетинг і організацію надання послуг, а тому ефективне управління якістю є однією з найбільш актуальних проблем для готелю. Якість впливає на кінцеві результати діяльності готелю (прибуток) і збільшує обсяг продажів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4692
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Vykorystannia pryntsypiv menedzhmentu yakosti.pdf360,63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.