Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4798
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Циганок, Оксана Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-02-19T21:32:26Z | - |
dc.date.available | 2016-02-19T21:32:26Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Циганок О. О. Історія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст. / О. Циганок // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 2 до Вип. 35, Том ІІ(14): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2015. – С. 132–141. | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4798 | - |
dc.description.abstract | Автори статті на основі ретельного аналізу праць з українознавства, етнографії та етнології розробили періодизацію становлення українознавства як науки, при цьому виокремили шість основних етапів, які охоплюють період від перших українознавчих відомостей зафіксованих у літописах вітчизняних та іноземних мандрівників, філософів, істориків, датовані ІV–ІХ ст. і до сьогодення | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | К.: Гнозис | uk |
dc.subject | українознавство | uk |
dc.subject | періодизація | - |
dc.subject | становлення українознавства | - |
dc.title | Історія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст. | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УКРАЇНОЗНАВСТВО У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ ХХ СТ..pdf | 404,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.