Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4798
Назва: | Історія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст. |
Автори: | Циганок, Оксана Олександрівна |
Ключові слова: | українознавство періодизація становлення українознавства |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | К.: Гнозис |
Бібліографічний опис: | Циганок О. О. Історія становлення українознавства у педагогічному дискурсі ХХ ст. / О. Циганок // Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» – Додаток 2 до Вип. 35, Том ІІ(14): Тематичний випуск «Міжнародні Челпанівські психолого-педагогічні читання». – К.: Гнозис, 2015. – С. 132–141. |
Короткий огляд (реферат): | Автори статті на основі ретельного аналізу праць з українознавства, етнографії та етнології розробили періодизацію становлення українознавства як науки, при цьому виокремили шість основних етапів, які охоплюють період від перших українознавчих відомостей зафіксованих у літописах вітчизняних та іноземних мандрівників, філософів, істориків, датовані ІV–ІХ ст. і до сьогодення |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/4798 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
УКРАЇНОЗНАВСТВО У ПЕДАГОГІЧНОМУ ДИСКУРСІ ХХ СТ..pdf | 404,91 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.