Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБалдинюк, Олена Дмитрівна-
dc.date.accessioned2013-10-21T17:02:04Z-
dc.date.available2013-10-21T17:02:04Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480-
dc.descriptionПроблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Вип. 5. – Частина 1. – С. 19-26.uk
dc.description.abstractУ статті розглядаються методологічні засади підготовки майбутнього соціального педагога до педагогічної взаємодії з учнями та визначальна роль функцій культури у цьому процесі. Також автором розкрито соціокультурні критерії сформованості педагога як суб’єкта професійного спілкування. Наголошується, що культура спілкування вихователя виступає «інструментом» такого прилучення дитини до культури, з допомогою котрого він вводить вихованців у світ культури.uk
dc.relation.ispartofseriesУДК 371.134:78;-
dc.subjectпедагогічне спілкуванняuk
dc.subjectфункції культуриuk
dc.subjectсоціокультурні критеріїuk
dc.titleМайбутній соціальний педагог як субєкт професійного спілкування: критерії сформованостіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maibutnii_sotsialnyi_pedahoh_yak_subiekt_profesiinoho_spilkuvannia_kryterii_sformovanosti.pdf172,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.