Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480
Назва: Майбутній соціальний педагог як субєкт професійного спілкування: критерії сформованості
Автори: Балдинюк, Олена Дмитрівна
Ключові слова: педагогічне спілкування
функції культури
соціокультурні критерії
Дата публікації: 2012
Серія/номер: УДК 371.134:78;
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються методологічні засади підготовки майбутнього соціального педагога до педагогічної взаємодії з учнями та визначальна роль функцій культури у цьому процесі. Також автором розкрито соціокультурні критерії сформованості педагога як суб’єкта професійного спілкування. Наголошується, що культура спілкування вихователя виступає «інструментом» такого прилучення дитини до культури, з допомогою котрого він вводить вихованців у світ культури.
Опис: Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ПП Жовтий О.О., 2012. – Вип. 5. – Частина 1. – С. 19-26.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/480
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Maibutnii_sotsialnyi_pedahoh_yak_subiekt_profesiinoho_spilkuvannia_kryterii_sformovanosti.pdf172,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.