Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5153
Назва: РИНКОВИЙ ПОТЕНЦІАЛ, ЯК АСПЕКТ ЕФЕКТИВНОЇ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
Автори: Гарматюк, Олена Валентинівна
Ключові слова: ринковий потенціал
збут
збутова діяльність
канали збуту
брендинг
сегментація
позиціонування
реклама
ринок
маркетингове середовище
Дата публікації: 14-тра-2016
Видавництво: Запоріжжя: ГО «СІЕУ»
Бібліографічний опис: 2. Гарматюк О. В. Ринковий потенціал, як аспект ефективної збутової діяльності/О. В. Гарматюк//II Міжнародній науково-практичній конференції «Перспективи розвитку національної економіки», (Запоріжжі 13-14 травня 2016 року):.-Запоріжжя: ГО «СІЕУ», 2016.-С.42-46.
Короткий огляд (реферат): Посилення процесів глобалізації та економічної інтеграції вимагає від вітчизняних підприємств коригування маркетингових стратегій розвитку з метою утримання рівня конкурентоспроможності на світовому ринку, зумовлює необхідність здійснення оцінки ринкового потенціалу та його окремих сегментів і вибору цільового ринку, що й обумовило вибір теми цього дослідження.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5153
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RYNKOVYY POTENTsIAL, YaK ASPEKT EFEKTYVNOYi ZBUTOVOYi DIYaL'NOSTI PIDPRYYeMSTVA.pdf619,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.