Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5233
Назва: ОСНОВНІ ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАННЯ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ В БЕЛЬГІЇ
Автори: Процько, Євгенія Сергіївна
Ключові слова: підготовка вчителя
Дата публікації: 2015
Видавництво: ФОП Жовтий ПП
Бібліографічний опис: Сучасна іншомовна освіта в Україні: стан, проблеми, перспективи : матеріали ІІ міжнар. науково-практ. інтернет-конф., 2 листопада 2015 р. м. Умань. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2015. – С. 238–241.
Короткий огляд (реферат): Нині особливого значення набуває вивчення сучасного змісту та головних понять педагогічної освіти на Європейському континенті, зокрема в Королівстві Бельгія. У статті проаналізовано головні тлумачення основних понять, пов’язаних із педагогічною підготовкою вчителів англійської мови в Бельгії, без усвідомлення яких неможливе цілісне бачення професійної підготовки вчителів на теренах європейської освіти. Ця проблема повністю не досліджена в Україні, тому ми вбачаємо перспективу в подальшому її вивченні.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5233
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наша тези 2015.pdf295,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.