Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5276
Назва: | Вплив ідей О.Потебні на викладання літератури в др. пол.ХІХ - на поч. ХХ ст. |
Автори: | Новаківська, Людмила Володимирівна |
Ключові слова: | О. Потебня, словесність психологічна школа викладання літератури |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | ФОП Жовтий О.О. |
Бібліографічний опис: | Вплив ідей О.Потебні на викладання літератури в др.пол. ХІХ - на поч.ХХ ст. /Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини(гол ред.: М.Т.Мартинюк). – Умань:ФОП Жовтий О.О., 2015. – В.2 – С.296-301. |
Серія/номер: | УДК(821.161.2:821.161.2) (092); |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються ідеї О.Потебні, які вплинули на викладання словесності в др. пол. ХІХ – на поч. ХХ ст. Зазначається, що він започаткував створення психологічної школи у викладанні літератури, метою якої було дати педагогам-словесникам розуміння найголовнішого в літературній творчості – психологічних основ її художності, підходу до літературного твору як до вираження суб’єктивних авторських переживань, пробудження інтересу до проблеми читацького сприйняття, змусити приглядатися до поетики й образності як основи появи і формування історико-культурних ідей у художніх творах. Таким чином актуалізувалися головні питання літератури – її специфіка, суть, функції, природа впливу, завдання критики тощо. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5276 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Новаківська Потебня.pdf | 154,71 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.