Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5287
Title: | ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОГО СВІТОГЛЯДУ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФІЛОЛОГІЧНИХ ДИСЦИПЛІН : Автореферат дис. ... канд. пед. наук: 13.00.04 |
Authors: | Бондар, Галина Олександрівна |
Keywords: | гуманістичний світогляд організаційно-педагогічні умови формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів процес вивчення філологічних дисциплін |
Issue Date: | 2016 |
Series/Report no.: | УДК 811(07)+37.034; |
Abstract: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини. – Умань, 2011. У дисертації проаналізовано стан розробленості проблеми формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін. Розкрито сутність і структуру, визначено критерії, показники і рівні сформованості гуманістичного світогляду майбутніх учителів. Теоретично обґрунтовано організаційно-педагогічні умови формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів у процесі вивчення філологічних дисциплін (спрямування вивчення філологічних дисциплін на формування у майбутнього вчителя готовності ставитися до людини як до абсолютної цінності; наявність гуманістичного освітнього середовища у ВНЗ; реалізація науково обґрунтованої програми поетапного формування гуманістичного світогляду майбутніх учителів при вивченні філологічних дисциплін) та експериментально перевірити їхню ефективність. Розроблено навчально-методичне забезпечення процесу формування гуманістичного світогляду студентів у вищому педагогічному навчальному закладі у процесі вивчення філологічних дисциплін. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5287 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Бондар_автореферат.PDF | 264,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.