Пошук


Поточні фільтри:
Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 31-40 зі 51.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2018CRM-РІШЕННЯ ЯК КЛЮЧОВИЙ ФАКТОР ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЗАКЛАДІВ ВИЩОЇ ОСВІТИБарвінок, Максим Володимирович
2017-04МАРКЕТИНГ ЯК ФІЛОСОФІЯ БІЗНЕСУБарвінок, Максим Володимирович
2018-10Менеджмент та маркетинг у фармації: навчально-методичний посібникГарматюк, Олена Валентинівна
2018CRM-СИСТЕМИ ЯК ЗАСІБ МАРКЕТИНГу ВЗАЄМОВІДНОСИНБарвінок, Максим Володимирович
2018Использование инновационного маркетинга предприятиями гостиничной индустрии: тенденции и перспективыКирилюк, Ірина Миколаївна
2018Особливості використання комплексу маркетингу та його концепцій на підприємствах готельного бізнесуКирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна
2019-05Економіка та управління в ХХІ ст.: виклики та перспективи розвиткуБержанір, Інна Анатоліївна; Бержанір, Анатолій Леонідович; Білошкурський, Микола Васильович; Вінницька, Оксана Анатоліївна; Гарник, Олена Анатоліївна; Каричковський, Василь Дмитрович; Кірдан, Олександр Петрович; Петренко, Павло Степанович; Стойка, Віталій Олександрович; Стойка, Сергій Олександрович; Коган, Наталія Юріївна; Чирва, Ольга Григорівна; Білошкурська, Наталія Володимирівна; Богашко, Олександр Леонідович; Пачева, Наталія Олександрівна; Слатвінський, Максим Анатолійович; Бондарук, Ігор Сергійович; Мельничук, Юлія Миколаївна; Станіславчук, Наталія Олексіївна; Чвертко, Людмила Андріївна; Барвінок, Максим Володимирович; Демченко, Тетяна Анатоліївна; Бовкун, Ольга Анатоліївна; Гарматюк, Олена Валентинівна; Корнієнко, Тетяна Олександрівна; Побережець, Наталія Борисівна; Мігус, Ірина Петрівна; Подзігун, Світлана Миколаївна; Ящук, Тетяна Анатоліївна; Акулов, Михайло Григорович; Бербец, Тетяна Миколаївна; Кирилюк, Ірина Миколаївна; Литвин, Оксана Вікторівна; Поворознюк, Інна Миколаївна; Слатвінська, Леся Анатоліївна; Штангеєва, Надія Іванівна; Мельник, Вячеслав Вікторович; Дем’янишина, Олеся Андріївна
2019-01Концептуальні основи стратегічного планування маркетингової діяльності суб’єктів господарюванняБовкун, Ольга Анатоліївна
2019-04-12Екологічний маркетинг як основа підвищення рівня екологічної безпеки.Мельник, Вячеслав Вікторович
2019МАРКЕТИНГОВІ ІНСТРУМЕНТИ ЗБУТОВОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВГарматюк, Олена Валентинівна