Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5429
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Трофаїла, Наталія Дмитрівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-09-20T18:14:27Z | - |
dc.date.available | 2016-09-20T18:14:27Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | теза | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5429 | - |
dc.description.abstract | Спостерігаючи за останніми реформами у сфері освіти, можна сказати, що суспільство починає усвідомлювати необхідність серйозного ставлення до розвитку емоційної сфери дошкільника, потребу дбати про неї не менше, а, можливо, й більше ніж про інтелектуальну. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Одеса | uk |
dc.subject | позитивні та негативні емоції | uk |
dc.title | РОЛЬ ПОЗИТИВНИХ ТА НЕГАТИВНИХ ЕМОЦІЙ У ЖИТТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | uk |
dc.type | ConfThesis | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Трофаїла Н.Д._теза.docx | 21,32 kB | Microsoft Word XML | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.