Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5567
Назва: Сучасний маркетинг як основний аспект підвищення ефективної діяльності овочевих підприємств
Інші назви: Современный маркетинг как основной аспект повышения эффективной деятельности овощных предприятий
Contemporary Marketing as a Core Aspect of Enhancing the Efficient Activity of Vegetable Enterprises
Автори: Гуменюк, Алла Валеріївна
Школенко, Оксана Борисівна
Дем'янишина, Олеся Андріївна
Ключові слова: маркетинг, кооператив, маркетингова стратегія, овочевий ринок, споживач
Дата публікації: 2016
Серія/номер: УДК;658.8:338.432:634/635
Короткий огляд (реферат): Мета статті полягає у дослідженні формування маркетингу овочевих підприємств у сучасних умовах господарювання, а також розкриття важливості функціонування служби маркетингу на підприємствах аграрної сфери. Доведено, що одними з основних складових ефективної діяль- ності вітчизняних овочевих підприємств є створення маркетингових кооперативів та формування маркетингової служби, впровадження якої забезпечить потреби населення в екологічно чистій овочевій продукції та сприятиме зростанню ефективності та конкурентоспроможності її виробників, розвитку сільських територій та навколишнього середовища. Розроблено можливу організаційну структуру служби маркетингу та обґрунтовано основні її функції. Виявлено, що основне завдання служби маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити орієнтацію підприємства на споживача, його потреби і запити, здійснювати моніторинг конкурентів, визначати слабкі та сильні сторони та надавати інформацію іншим підрозділам підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5567
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
business-inform-2016-9_0-pages-268_273.pdf384,91 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.