Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5567
Title: Сучасний маркетинг як основний аспект підвищення ефективної діяльності овочевих підприємств
Other Titles: Современный маркетинг как основной аспект повышения эффективной деятельности овощных предприятий
Contemporary Marketing as a Core Aspect of Enhancing the Efficient Activity of Vegetable Enterprises
Authors: Гуменюк, Алла Валеріївна
Школенко, Оксана Борисівна
Дем'янишина, Олеся Андріївна
Keywords: маркетинг, кооператив, маркетингова стратегія, овочевий ринок, споживач
Issue Date: 2016
Series/Report no.: УДК;658.8:338.432:634/635
Abstract: Мета статті полягає у дослідженні формування маркетингу овочевих підприємств у сучасних умовах господарювання, а також розкриття важливості функціонування служби маркетингу на підприємствах аграрної сфери. Доведено, що одними з основних складових ефективної діяль- ності вітчизняних овочевих підприємств є створення маркетингових кооперативів та формування маркетингової служби, впровадження якої забезпечить потреби населення в екологічно чистій овочевій продукції та сприятиме зростанню ефективності та конкурентоспроможності її виробників, розвитку сільських територій та навколишнього середовища. Розроблено можливу організаційну структуру служби маркетингу та обґрунтовано основні її функції. Виявлено, що основне завдання служби маркетингу полягає в тому, щоб забезпечити орієнтацію підприємства на споживача, його потреби і запити, здійснювати моніторинг конкурентів, визначати слабкі та сильні сторони та надавати інформацію іншим підрозділам підприємства.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5567
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
business-inform-2016-9_0-pages-268_273.pdf384,91 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.