Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701
Назва: | КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ДОСЛІДЖЕННІ ЯКОСТІ ОСВІТНІХ ДОСЯГНЕНЬ ВИПУСКНИКІВ |
Автори: | Валюк, Вікторія Федорівна |
Ключові слова: | ключові компетенції предметні компетенції професійні компетенції |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Валюк В.Ф. Компетентнісний підхід в дослідженні якості освітніх досягнень випускників / Валюк В.Ф. // «Сучасні технології розвитку професійної майстерності майбутніх учителів» Тези доповідей IX Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції ( Умань, 27 жовтня 2016р.). – Умань: ФОП Жовтий О.О., 2016. – С. 34-40. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто види компетенцій учнів загальноосвітньої школи: ключові та предметні. Ключові компетенції мають надпредметний характер, але проявляються в контексті предмета, сприяючи формуванню предметних компетенцій. У свою чергу, предметні компетенції випускника школи визначають базу для подальшого формування професійних компетенцій у тій чи іншій сфері діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5701 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Theses_4 Valyuk 2016.pdf | 385,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.