Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5745
Назва: | МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН ДО ПРИРОДООХОРОННОЇ РОБОТИ В ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ |
Автори: | Люленко, Світлана Олександрівна |
Ключові слова: | природоохоронна робота майбутній вчитель природничих дисциплін модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін організаційно-педагогічні умови |
Дата публікації: | 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розроблено та теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи в загальноосвітній школі. Модель підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін у своїй структурі містить три взаємопов’язаних блоки: методологічно-цільовий, що включає підходи, принципи, мету, компонентний склад підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін; змістово-процесуальний, у якому міститься інформація про зміст, форми, методи, засоби та технологічні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи ; результативний блок містить інформацію про рівні та результат підготовки майбутнього вчителя природничих дисциплін до природоохоронної роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/5745 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Liulenko_2016.pdf | 575,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.