Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6141
Назва: Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра
Автори: Балдинюк, Дмитро Іванович
Балдинюк, Олена Дмитрівна
Ключові слова: комунікативний досвід
художня комунікація
різновиди мистецтва
молодший шкільний вік
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Балдинюк Д., Балдинюк О. Різновиди мистецтва як засіб формування комунікативного досвіду молодшого школяра / Дмитро Балдинюк, Олена Балдинюк // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол.: Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2016. – Випуск 55. – С. 55 – 62.
Короткий огляд (реферат): Основна ідея статті полягає у тому, що в системі педагогічних заходів, спрямованих на формування комунікативного досвіду молодшого школяра, свою особливу «нішу» може і повинно зайняти мистецтво, осягнення якого дитиною має розглядатися як особливий вид спілкування – художня комунікація, що ґрунтується на соціально-комунікативній, суб’єкт-суб’єктній природі мистецтва, діалогізмі художньо-естетичного пізнання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6141
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Riznovydy_mystetstva_yak_zasib_formuvannia_komunikatyvnoho_dosvidu_molodshoho_shkoliara.pdf361,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.