Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6191
Title: ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ПСИХОЛОГА ЗІ СТУДЕНТАМИ З ОСОБЛИВИМИ ПОРТЕБАМИ
Authors: Філатова, Тетяна Сергіївна
Keywords: ООН
Інтеграція
ВНЗ
інвалідність
Issue Date: 21-Nov-2016
Citation: Люди з обмеженими можливостями, інваліди, є скрізь. За оцінками Організації Об’єднаних Націй (ООН), мало не кожна десята людина на планеті є інвалідом. Інвалідність є соціальним явищем, уникнути якого не може жодне суспільство, і кожна держава. Важливою проблемою для студентів із особливими потребами є їх інтеграція у колектив студентів та пристосування оточуючого середовища до їх потреб. Інтеграція інвалідів у соціальне середовище, підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці передбачає організацію роботи з соціально-психологічної реабілітації дітей-інвалідів, психологічної підтримки і в навчальних закладах.
Abstract: Багатьом студентам із функціональними обмеженнями в університеті не вистачає достатньої уваги та підтримки з боку викладачів через те, що вони не вважають за потрібне повідомляти когось про свою ваду, якщо це не буде впливати на їхні успіхи у навчанні та виконання їхніх обов'язків Такі студенти можуть вважати, що впораються самостійно, чи просто не знають про послуги, які пропонує для них інститут. Деякі студенти з інвалідністю, можливо, покладаються на методи, що їм допомагали до цього часу. Але, оскільки темп навчання в університеті швидший, ніж у школі, і доводиться виконувати більшу кількість завдань високої складності, додаткова допомога таким студентам, безумовно, знадобиться.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6191
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези 21.11.16 Філатова Т.С..pdf182,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.