Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6293
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Осадченко, Інна Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-07T08:00:59Z | - |
dc.date.available | 2016-12-07T08:00:59Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6293 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного матеріалу виокремлено та схарактеризовано одну із ключових проблем застосування інформаційно-комунікативних технологій навчання – щодо отримання та опрацювання змісту Інтернет-інформації. Результати здійсненого аналізу емпіричного матеріалу засвідчили, що дидактичними проблемами стосовно отримання та опрацювання змісту Інтернет-інформації є: недостовірність, ненауковість окремих фактів, що порушує принцип науковості та зв’язку навчання із життям; наявність непристойностей та нецензурності, що суперечить принципам емоційності та естетичності, розвивальності та виховальності навчання; необхідність довготривалої роботи з комп’ютером, як перешкода розвивальності навчання, систематичності та послідовності навчання тощо. Обґрунтовано, що сумісно із вказаними дидактичними проблемами виникають психологічні проблеми: запам’ятовування хибної інформації та у результаті – неправильно сформований світогляд; виникнення надмірної захопленості процесом роботи з ПК, що переростає у залежність та викликає фізичну та емоційну виснаженість; несвідоме або несистемне запам’ятовування інформації; пригнічення розвитку логічності та інших типів мислення тощо. Рекомендовано такі шляхи усунення психодидактичних проблем щодо отримання та опрацювання змісту Інтернет-інформації: реферування опрацьованого в Інтернеті матеріалу з подальшою його перевіркою педагогом; надання розширеного списку рекомендованих джерел для опрацювання (попередньо опрацьованими педагогами); організація дискусії – аналізу матеріалу; обґрунтованість обсягу та типу завдань: обов’язкове поєднання обробки інформації із творчими вправами та вправами на тренування пам’яті тощо. Констатовано, що психодидактичні проблеми застосування інформаційно-комунікативних технологій навчання, передусім щодо отримання та опрацювання змісту Інтернет-інформації, долаються психодидактичними умовами ефективності інтеграції сучасних технологій навчання (зокрема з технологією ситуаційного навчання). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | ;УДК 37.02+378+371.13 | - |
dc.subject | : сучасні технології навчання; психодидактичні проблеми; інформаційно-комунікативні технології навчання; принципи навчання; методи навчання. | uk |
dc.title | Способи усунення психодидактичних проблем застосування інформаційно-комунікативних технологій навчання | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Осадченко І.І.pdf | 457,01 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.