Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6364
Назва: Феномен інформаційної компетентності майбутнього вчителя географії
Автори: Браславська (Тімець), Оксана Володимирівна
Макаревич, Ілона Миколаївна
Ключові слова: різноманіття інформації
інформаційну компетентність
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Функціональне різноманіття інформації в повсякденному і професійному житті людини, призводить до того, що у сформованих умовах інформаційна компетентність особистості стає галуззю метазнань, рівень володіння нею – найважливішим фактором професійної компетентності і соціальної диференціації, а шлях її формування – пріоритетним напрямком модернізації навчального процесу в сфері професійної підготовки [5]. Незважаючи на розробленість різних аспектів компетентнісного підходу в освіті, інформаційна компетентність майбутніх учителів географії в цілісному її розумінні до теперішнього часу розглядалася мало. Тому, розуміння сутності інформаційної компетентності майбутніх учителів географії передбачає насамперед усвідомлення її як одного з проявів професійної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6364
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FENOMEN INFORMATsIYNOYi KOMPETENTNOSTI MAYBUTN OHO VChYTELYa HEOHRAFIYI.pdf443,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.