Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6386
Title: | Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти |
Authors: | Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
Keywords: | мовна освіта технологія навчання учитель-словесник діалогізація навчання особистісно орієнтоване навчання мовна особистість філософсько-методологічні тенденції |
Issue Date: | Feb-2016 |
Publisher: | Журнал "Українська мова і література в школі" |
Citation: | Кучеренко І. Філософсько-методологічні засади сучасної мовної освіти / І.Кучеренко // Українська мова і література в школі. ‒ 2016. ‒ №2. С. 23-26. |
Abstract: | Статтю присвячено філософським засадам сучасної мовної освіти. Розглянуто сутність й особливості основних філософсько-методологічних концепт-тенденцій мовної освіти. Схарактеризовано засадничу тенденцією сучасної філософії освіти ‒ особистісну орієнтованість процесу навчання, що створює необхідні умови для формування індивідуальної мовної особистості кожного учня. Обґрунтовано, що в умовах сьогодення функція і роль учителя переосмислюється відповідно до зміни акцентів педагогічної діяльності – від керівної до фасилітативної − наставника і помічника учня на шляху здобуття знань. Акцентовано увагу на тому, що нині розвиток мовної освіти відбувається на гуманістичних засадах діалогізму, який набуває ключового значення у процесі формування комунікативної компетентності учня. Зазначено, що в системі мовної освіти актуалізується тенденція утвердження технологізації навчання, стратегію розвитку якої беруть на себе технології навчання української мови. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6386 |
Appears in Collections: | Факультет філології та журналістики |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Kucherenko I Filosofsko-metodologichni zasadu movnoi osvitu.pdf | 362,33 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.