Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546
Title: КЛАСИФІКАЦІЯ СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ У КОНТЕКСТІ ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ СИТУАЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
Authors: Осадченко, Інна Іванівна
Keywords: ситуаційне завдання; класифікація ситуаційних завдань; дидактична одиниця; педагогічна ситуація; технологія ситуаційного навчання; підготовка майбутніх учителів початкової школи.
Issue Date: 2011
Series/Report no.: ;УДК 37.02+378+371.13
Abstract: У статті на основі аналізу наукових джерел та емпіричного аналізу складено та охарактеризовано класифікацію ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи. Виокремлену у наукових джерелах групу ситуаційних завдань за критерієм «пізнавальне значення для студента» розширено групою ситуаційних завдань первинноаналітичного, ґрунтовноаналітичного та творчого характеру. Кожна група вказаної класифікації представлена своїми видами ситуаційних завдань.
Description: Осадченко І. І. Класифікація ситуаційних завдань у контексті застосування технології ситуаційного навчання у підготовці майбутніх учителів початкової школи / І. І. Осадченко // Нові технології навчання : наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН молодьспорт України. – К., 2011. – Вип. 70. – С. 108–112.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6546
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ст_Осадченко_Класиф_сит_завд.....PDF445,77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.