Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6605
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Новаківська, Людмила Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-26T10:56:17Z | - |
dc.date.available | 2016-12-26T10:56:17Z | - |
dc.date.issued | 2016 | - |
dc.identifier.citation | Роль педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття у розвитку теорії і практики методики викладання словесності // Розвиток науки у ХХІ столітті: ХІХ Міжнародна заочна конференція (м.Харків, 14 листопада). – Харків:Науково- інформаційний центр «Знання», 2016. – С.53-56. | uk |
dc.identifier.govdoc | словесність | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6605 | - |
dc.description.abstract | У статті висвітлено історію організації та проведення педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття, присвячених проблемам методики викладання словесності в історії вітчизняної школи. З’їзди учителів словесності – це перший крок до гласності у вирішенні найважливіших проблем народної освіти, який визначив соціальний статус методики викладання словесності, мови та літератури, як гуманітарної науки, спрямованої на рішення значущих для народної освіти проблем. Автором з’ясовано, що з-поміж педагогічних форумів другої половини XIX – початку XX століття, під час яких активно обговорювалися проблеми викладання словесності, на особливу увагу заслуговують з’їзди учителів словесності: З’їзд учителів російської мови та словесності (Київ, 15 червня), Перший з’їзд викладачів російської мови військово-навчальних закладів Росії (22-31 грудня 1903 р.), I Всеросійський з’їзд викладачів російської мови і словесності (Москва, грудень 1916 р. – початок січня 1917 р.). | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Науково- інформаційний центр «Знання» | uk |
dc.subject | педагогічні форуми | uk |
dc.subject | педагоги-словесники | - |
dc.subject | вітчизняна школа | uk |
dc.subject | методика викладання словесності | - |
dc.subject | з’їзди | uk |
dc.title | Роль педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття у розвитку теорії і практики методики викладання словесності | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Новаківська Л. В..pdf | 371,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.