Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6605
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоваківська, Людмила Володимирівна-
dc.date.accessioned2016-12-26T10:56:17Z-
dc.date.available2016-12-26T10:56:17Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationРоль педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття у розвитку теорії і практики методики викладання словесності // Розвиток науки у ХХІ столітті: ХІХ Міжнародна заочна конференція (м.Харків, 14 листопада). – Харків:Науково- інформаційний центр «Знання», 2016. – С.53-56.uk
dc.identifier.govdocсловесністьuk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6605-
dc.description.abstractУ статті висвітлено історію організації та проведення педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття, присвячених проблемам методики викладання словесності в історії вітчизняної школи. З’їзди учителів словесності – це перший крок до гласності у вирішенні найважливіших проблем народної освіти, який визначив соціальний статус методики викладання словесності, мови та літератури, як гуманітарної науки, спрямованої на рішення значущих для народної освіти проблем. Автором з’ясовано, що з-поміж педагогічних форумів другої половини XIX – початку XX століття, під час яких активно обговорювалися проблеми викладання словесності, на особливу увагу заслуговують з’їзди учителів словесності: З’їзд учителів російської мови та словесності (Київ, 15 червня), Перший з’їзд викладачів російської мови військово-навчальних закладів Росії (22-31 грудня 1903 р.), I Всеросійський з’їзд викладачів російської мови і словесності (Москва, грудень 1916 р. – початок січня 1917 р.).uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherНауково- інформаційний центр «Знання»uk
dc.subjectпедагогічні форумиuk
dc.subjectпедагоги-словесники-
dc.subjectвітчизняна школаuk
dc.subjectметодика викладання словесності-
dc.subjectз’їздиuk
dc.titleРоль педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття у розвитку теорії і практики методики викладання словесностіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Новаківська Л. В..pdf371,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.