Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6605
Title: Роль педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття у розвитку теорії і практики методики викладання словесності
Authors: Новаківська, Людмила Володимирівна
Keywords: педагогічні форуми
педагоги-словесники
вітчизняна школа
методика викладання словесності
з’їзди
Issue Date: 2016
Publisher: Науково- інформаційний центр «Знання»
Citation: Роль педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття у розвитку теорії і практики методики викладання словесності // Розвиток науки у ХХІ столітті: ХІХ Міжнародна заочна конференція (м.Харків, 14 листопада). – Харків:Науково- інформаційний центр «Знання», 2016. – С.53-56.
Abstract: У статті висвітлено історію організації та проведення педагогічних форумів другої половини ХІХ – початку ХХ століття, присвячених проблемам методики викладання словесності в історії вітчизняної школи. З’їзди учителів словесності – це перший крок до гласності у вирішенні найважливіших проблем народної освіти, який визначив соціальний статус методики викладання словесності, мови та літератури, як гуманітарної науки, спрямованої на рішення значущих для народної освіти проблем. Автором з’ясовано, що з-поміж педагогічних форумів другої половини XIX – початку XX століття, під час яких активно обговорювалися проблеми викладання словесності, на особливу увагу заслуговують з’їзди учителів словесності: З’їзд учителів російської мови та словесності (Київ, 15 червня), Перший з’їзд викладачів російської мови військово-навчальних закладів Росії (22-31 грудня 1903 р.), I Всеросійський з’їзд викладачів російської мови і словесності (Москва, грудень 1916 р. – початок січня 1917 р.).
Gov't Doc #: словесність
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6605
Appears in Collections:Факультет філології та журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Новаківська Л. В..pdf371,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.