Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/669
Назва: Діагностична діяльність як фактор підвищення ефективності педагогічного процесу
Автори: Безлюдна, Наталія Валентинівна
Карпенко, Олена Михайлівна
Ключові слова: Професія вчителя
психологічний діагноз
Діагноз
Дата публікації: 12-кві-2013
Видавництво: ПП Жовтий О.О.
Короткий огляд (реферат): У статті розповідається про особистісно орієнтоване навчання, яке зосереджене на поьребах учня; про діагностичну діяльність, яка виступає як фактор підвищення ефективності педагогічного процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/669
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
стаття.pdf74,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.