Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/669
Назва: | Діагностична діяльність як фактор підвищення ефективності педагогічного процесу |
Автори: | Безлюдна, Наталія Валентинівна Карпенко, Олена Михайлівна |
Ключові слова: | Професія вчителя психологічний діагноз Діагноз |
Дата публікації: | 12-кві-2013 |
Видавництво: | ПП Жовтий О.О. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розповідається про особистісно орієнтоване навчання, яке зосереджене на поьребах учня; про діагностичну діяльність, яка виступає як фактор підвищення ефективності педагогічного процесу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/669 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття.pdf | 74,9 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.