Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6966
Назва: | ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ОСВІТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ |
Автори: | Муковіз, Олексій Павлович |
Ключові слова: | вчитель початкової школи, дистанційне навчання, система неперервної освіти, модель дистанційного навчання, система дистанційного навчання |
Дата публікації: | 22-кві-2017 |
Бібліографічний опис: | Роботу виконано в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, м. Умань. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора педагогічних наук зі спеціальності 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти. – Інститут педагогічної освіти і освіти дорослих НАПН України, Київ, 2017. У дисертації викладено результати дослідження теоретико-методичних основ дистанційного навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи. З’ясовано та уточнені дефініції таких основних понять дослідження: “дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів початкової школи”, “структура готовності вчителя початкової школи до дистанційного навчання”. Спроектовано модель, що відображає сукупність взаємопов’язаних блоків-компонентів: методологічного, теоретичного, навчально-методичного, результативного. Обґрунтовано теоретичні засади: закономірності, принципи, структурні компоненти змісту дистанційного навчання як засобу професійного становлення і розвитку вчителя, організаційно-педагогічні умови, матриця комунікативних зв’язків організатора дистанційного навчання з суб’єктами освітнього процесу та ін. Розроблено навчально-методичну систему підготовки вчителів початкової школи до дистанційного навчання: навчально-методичне забезпечення процесу формування готовності вчителів початкової школи до дистанційного навчання; навчально-методичну підсистему професійно-педагогічного вдосконалення організаторів дистанційного навчання. Експериментально перевірено вплив розробленої системи дистанційного навчання на ефективність професійно-педагогічного розвитку вчителів початкової школи в неперервній освіті. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/6966 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Diss_MukovizO.pdf | 1,11 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.