Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7142
Назва: | Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя |
Автори: | Комар, Ольга Сергіївна |
Ключові слова: | професійна компетентність психолого-педагогічні умови інноваційне освітнє середовище |
Дата публікації: | 2017 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Комар О. С. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної компетентності майбутнього вчителя / О. С. Комар // Глобальні виклики педагогічної освіти в університетському просторі: матеріали II Міжнародного наукового конгресу / Південноукраїнський національний педагогічний університет ім. К.Ушинського. – Одеса:Видавничий дім «Гельветика», 2017. – С. 165-167 (0,3 д.а.) |
Короткий огляд (реферат): | У тезах досліджується проблема професійної компетентності майбутніх вчителів,що визначається особливостями праці, відмінностями з іншими інтелектуальними та творчими видами діяльності. Особлива увага зосереджується на необхідності розробки та створенні психолого-педагогічних умов для розвитку професійної компетентності майбутніх вчителів, які б сприяли збільшенню результатів навчальної діяльності, формуванню позитивних стосунків між учасниками навчального процесу.Психолого-педагогічна підтримка представлена одним з провідних напрямків у розвитку професійної компетентності майбутніх учителів в умовах модернізації інноваційного освітнього простору. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7142 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Psykholoho-pedahohichni umovy rozvytku profesiinoi kompetentnosti maibutnoho vchytelia.pdf | 366,29 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.