Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7150
Назва: | Ситуативні вправи та їх роль під час навчання англійської мови у межах комунікативного підходу |
Автори: | Комар, Ольга Сергіївна |
Ключові слова: | ситуативні вправи ситуативно-орієнтоване навчання комунікативно-функціональна лінгвістика комунікативні вправи |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Комар О.С. Ситуативні вправи та їх роль під час навчання англійської мови у межах комунікативного підходу / О.С. Комар // Ресурсно-орієнтоване навчання в «3D»: доступність, діалог, динаміка: матеріали Всеукраїнської науково- практичної Інтернет-конференції – Полтава: АКУП ПДАА, 2017. – С. 194-197 (0,3 д.а.) |
Короткий огляд (реферат): | У тезах представлені основні положення комунікативно-функціональної лінгвістики. Визначено, що структура системи вправ для навчання іноземної мови складається в основному з трьох систем (вправ на засвоєння лексичного матеріалу,вправ для формування мовленнєвих умінь та навичок,комунікативних вправ),що сприяє володінню відповідними аспектами мови. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7150 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Sytuatyvni vpravy ta yikh rol pid chas navchannia anhliiskoi movy u mezhakh komunikatyvnoho pidkhodu.pdf | 330,83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.