Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПавлюк, Вікторія Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-10-24T07:28:01Z-
dc.date.available2017-10-24T07:28:01Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationПавлюк В. І. До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді [Текст] / В. І. Павлюк // Молодий вчений. — 2017. — №2. – С.522-525uk
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161-
dc.description.abstractВ статті уточнено поняття «предметно-мовне інтегроване навчання». Проаналізовано канадські інтенсивні програми вивчення англійської мови як другої мови. Визначено стратегії предметно-мовного інтегрова- ного навчання у франкомовних провінціях Канади. Виявлено переспективи розвитку предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді. Підкреслено переваги канадського предметно-мовного інтегрованого на- вчання для франкофонних студентів.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherМолодий вченийuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 811.111 (71);-
dc.subjectпредметно-мовне інтегроване навчанняuk
dc.subjectінтенсивні програми-
dc.subjectфранкофонні студенти-
dc.subjectпредметна компетентність-
dc.subjectзміст навчальної програми-
dc.titleДо питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канадіuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
121.pdf167,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.