Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Павлюк, Вікторія Ігорівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-24T07:28:01Z | - |
dc.date.available | 2017-10-24T07:28:01Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Павлюк В. І. До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді [Текст] / В. І. Павлюк // Молодий вчений. — 2017. — №2. – С.522-525 | uk |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161 | - |
dc.description.abstract | В статті уточнено поняття «предметно-мовне інтегроване навчання». Проаналізовано канадські інтенсивні програми вивчення англійської мови як другої мови. Визначено стратегії предметно-мовного інтегрова- ного навчання у франкомовних провінціях Канади. Виявлено переспективи розвитку предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді. Підкреслено переваги канадського предметно-мовного інтегрованого на- вчання для франкофонних студентів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.publisher | Молодий вчений | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 811.111 (71); | - |
dc.subject | предметно-мовне інтегроване навчання | uk |
dc.subject | інтенсивні програми | - |
dc.subject | франкофонні студенти | - |
dc.subject | предметна компетентність | - |
dc.subject | зміст навчальної програми | - |
dc.title | До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
121.pdf | 167,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.