Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Title: | До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді |
Authors: | Павлюк, Вікторія Ігорівна |
Keywords: | предметно-мовне інтегроване навчання інтенсивні програми франкофонні студенти предметна компетентність зміст навчальної програми |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Молодий вчений |
Citation: | Павлюк В. І. До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді [Текст] / В. І. Павлюк // Молодий вчений. — 2017. — №2. – С.522-525 |
Series/Report no.: | УДК 811.111 (71); |
Abstract: | В статті уточнено поняття «предметно-мовне інтегроване навчання». Проаналізовано канадські інтенсивні програми вивчення англійської мови як другої мови. Визначено стратегії предметно-мовного інтегрова- ного навчання у франкомовних провінціях Канади. Виявлено переспективи розвитку предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді. Підкреслено переваги канадського предметно-мовного інтегрованого на- вчання для франкофонних студентів. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161 |
Appears in Collections: | Факультет іноземних мов |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.