Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Title: До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді
Authors: Павлюк, Вікторія Ігорівна
Keywords: предметно-мовне інтегроване навчання
інтенсивні програми
франкофонні студенти
предметна компетентність
зміст навчальної програми
Issue Date: 2017
Publisher: Молодий вчений
Citation: Павлюк В. І. До питання використання предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді [Текст] / В. І. Павлюк // Молодий вчений. — 2017. — №2. – С.522-525
Series/Report no.: УДК 811.111 (71);
Abstract: В статті уточнено поняття «предметно-мовне інтегроване навчання». Проаналізовано канадські інтенсивні програми вивчення англійської мови як другої мови. Визначено стратегії предметно-мовного інтегрова- ного навчання у франкомовних провінціях Канади. Виявлено переспективи розвитку предметно-мовного інтегрованого навчання у Канаді. Підкреслено переваги канадського предметно-мовного інтегрованого на- вчання для франкофонних студентів.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7161
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
121.pdf167,89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.