Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/718
Назва: | ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА В ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ |
Автори: | Демченко, Ірина Іванівна |
Ключові слова: | інклюзивна освіта, інклюзивна педагогіка, зміст професійної підготовки, майбутній учитель початкових класів |
Дата публікації: | 1-тра-2013 |
Видавництво: | Проблеми сучасої педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. - Зб. статей. - Ялта: РВВ КГУ, 2013. - Вип.39. - Ч. 2. - С. 293-300. |
Серія/номер: | УДК 378: 37.046''465*7/11;373.3+376; |
Короткий огляд (реферат): | У статті з’ясовано сутність і запропоновано до наукового вжитку новий термін «інклюзивна педагогіка», розкрито педагогічні засади інклюзивної освіти, визначено спектр оновлених функцій професійної діяльності вчителя початкової школи й обґрунтовано необхідність упровадження спецкурсу «Інклюзивна педагогіка початкової школи» в процес професійної підготовки майбутнього педагога за спеціальністю «Початкова освіта». |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/718 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
INKLUS_PEDAGOGIC_staty.pdf | 174,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.