Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/718
Назва: ІНКЛЮЗИВНА ПЕДАГОГІКА В ЗМІСТІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: інклюзивна освіта, інклюзивна педагогіка, зміст професійної підготовки, майбутній учитель початкових класів
Дата публікації: 1-тра-2013
Видавництво: Проблеми сучасої педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. - Зб. статей. - Ялта: РВВ КГУ, 2013. - Вип.39. - Ч. 2. - С. 293-300.
Серія/номер: УДК 378: 37.046''465*7/11;373.3+376;
Короткий огляд (реферат): У статті з’ясовано сутність і запропоновано до наукового вжитку новий термін «інклюзивна педагогіка», розкрито педагогічні засади інклюзивної освіти, визначено спектр оновлених функцій професійної діяльності вчителя початкової школи й обґрунтовано необхідність упровадження спецкурсу «Інклюзивна педагогіка початкової школи» в процес професійної підготовки майбутнього педагога за спеціальністю «Початкова освіта».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/718
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
INKLUS_PEDAGOGIC_staty.pdf174,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.