Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Безлюдна, Віта Валеріївна | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-31T10:29:42Z | - |
dc.date.available | 2017-10-31T10:29:42Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджуються особливості організації педагогічної практики у вищій школі на сучасному етапі. В структурі педагогічної практики з іноземної мови автор розглядає підготовчий (ознайомча практика), основний (навчальна практика) і завершальний (стажування) етапи практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Виявлено, що особливість педагогічної практики полягає в безперервному і послідовному оволодінні студентами професійними вміннями та навичками на основі вимог компетентнісного підходу до рівня підготовки майбутнього вчителя іноземної мови. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 378: 373.5.011.3-051:811; | - |
dc.subject | педагогічна практика | uk |
dc.subject | іноземна мова | uk |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk |
dc.subject | вища школа | uk |
dc.title | ОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ | uk |
dc.title.alternative | ORGANIZATION OF TEACHING PRACTICE IN HIGH SCHOOL AS A FACTOR OF PROFESSIONAL COMPETENCE DEVELOPMENT OF FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Organizacia_ped_praktuku_u_vushi.pdf | 553,7 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.