Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБезлюдна, Віта Валеріївна-
dc.date.accessioned2017-10-31T10:29:42Z-
dc.date.available2017-10-31T10:29:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7228-
dc.description.abstractУ статті досліджуються особливості організації педагогічної практики у вищій школі на сучасному етапі. В структурі педагогічної практики з іноземної мови автор розглядає підготовчий (ознайомча практика), основний (навчальна практика) і завершальний (стажування) етапи практичної підготовки майбутніх учителів іноземних мов. Виявлено, що особливість педагогічної практики полягає в безперервному і послідовному оволодінні студентами професійними вміннями та навичками на основі вимог компетентнісного підходу до рівня підготовки майбутнього вчителя іноземної мови.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 378: 373.5.011.3-051:811;-
dc.subjectпедагогічна практикаuk
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk
dc.subjectвища школаuk
dc.titleОРГАНІЗАЦІЯ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ У ВИЩІЙ ШКОЛІ ЯК ФАКТОР РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВuk
dc.title.alternativeORGANIZATION OF TEACHING PRACTICE IN HIGH SCHOOL AS A FACTOR OF PROFESSIONAL COMPETENCE DEVELOPMENT OF FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERSuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Organizacia_ped_praktuku_u_vushi.pdf553,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.