Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/731
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадченко, Ігор Анатолійович-
dc.date.accessioned2013-10-31T16:49:56Z-
dc.date.available2013-10-31T16:49:56Z-
dc.date.issued2012-03-30-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/731-
dc.description.abstractУ статті розповідається про те, що в сучасних педагогічних дослідженнях, підручниках і навчальних посібниках, системний підхід використовується досить формально, не сприяючи проникненню в глибину педагогічних явищ. Зокрема, елементи, зв’язки і відносини між ними диференціюються не завжди вдало.uk
dc.publisherПП Жовтийuk
dc.subjectПедагогічна системаuk
dc.subjectПедагогічні процесиuk
dc.subjectПедагогічні технологіїuk
dc.titleДо питання про педагогічні системи, педагогічні процеси і педагогічні технологіїuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Стаття.doc54 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.