Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/731
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Радченко, Ігор Анатолійович | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-31T16:49:56Z | - |
dc.date.available | 2013-10-31T16:49:56Z | - |
dc.date.issued | 2012-03-30 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/731 | - |
dc.description.abstract | У статті розповідається про те, що в сучасних педагогічних дослідженнях, підручниках і навчальних посібниках, системний підхід використовується досить формально, не сприяючи проникненню в глибину педагогічних явищ. Зокрема, елементи, зв’язки і відносини між ними диференціюються не завжди вдало. | uk |
dc.publisher | ПП Жовтий | uk |
dc.subject | Педагогічна система | uk |
dc.subject | Педагогічні процеси | uk |
dc.subject | Педагогічні технології | uk |
dc.title | До питання про педагогічні системи, педагогічні процеси і педагогічні технології | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Стаття.doc | 54 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.