Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7396
Назва: ФОРМУВАННЯ ХУДОЖНЬО-КОНСТРУКТОРСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ У ПРОЦЕСІ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ
Автори: Харитонова, Валентина Василівна
Ключові слова: компетентнісний підхід,
компетенція
компетентність
технологічна освіта
художнє конструювання
дизайн
Дата публікації: 2017
Видавництво: Умань: ФОП Жовтий О. О.
Бібліографічний опис: Харитонова В. В. Формування художньо-конструкторської компетентності учнів у процесі технологічної освіти / В. В. Харитонова / Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Безлюдний О. І. (гол. ред.) та інші]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017. – Випуск 56. – С. 189-198.
Серія/номер: УДК;37.016:62
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто компетентнісний підхід у технологічній освіті, зокрема аналізуються зміст понять «компетентність», «компетенції» та необхідність формування художньо-конструкторської компетентності учнів в загальноосвітіх навчальних закладах України. Обґрунтувано необхідність впровадження у навчальний процес учнів старшої школи основ художнього конструювання у процесі профільной технологічної освіти. Представлено зміст навчання учнів 10-11 класів основам проектування одягу за профілем «Швейна справа».
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7396
Розташовується у зібраннях:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
FORMUVANNIa_KhUDOZhNO.pdf.pdf328,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.