Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/739
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Демченко, Ірина Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2013-10-31T17:29:43Z | - |
dc.date.available | 2013-10-31T17:29:43Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/739 | - |
dc.description.abstract | У статті розглянуто такі внутрішньо-психологічні механізми соціалізації особистості, як імпринтинг, екзистенційний натиск, наслідування, ідентифікація й рефлексія і в цьому контексті з’ясовано сутність соціалізуючої функції професійної діяльності вчителя початкових класів в умовах інклюзивної освіти. | uk |
dc.publisher | Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та інші]. – Умань : ПП Жовтий О. О., 2011. – Випуск 39. – Частина 1. - С.23-30. | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК.378; | - |
dc.subject | соціалізація, інклюзивна освіта, учитель початкових класів, функції професійної діяльності. | uk |
dc.title | СОЦІАЛІЗУЮЧА ФУНКЦІЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ В УМОВАХ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
SOZIALISUZA.pdf | 149,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.