Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/jspui/handle/6789/74
Title: АНАЛІЗ СУТНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Authors: Кожухівська, Раїса Борисівна
Keywords: реклама
стимулювання збуту
спеціальні засоби для стимулювання торгівлі
прямий маркетинг
Issue Date: 2013
Abstract: Даною статтею висвітлено тему сутності комунікації в маркетинговій діяльності, які виконують особливо важливу роль, оскільки в сучасних умовах вони виступають ключовим фактором конкурентоспроможності організації, створюючи позитивний образ компанії серед споживачів, та розповсюджуючи інформацію про товари та послуги фірми. Засобами комунікацій є: реклама, стимулювання збуту, паблик рилейшнз, прямий маркетинг, особистий продаж, спеціальні засоби для стимулювання торгівлі або рекламно-оформлювальні засоби для місць продажу.
URI: http://dspace.udpu.org.ua:8080/jspui/handle/6789/74
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
market_komunik.pdf153,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.