Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШулдик, Анатолій Володимирович-
dc.date.accessioned2017-11-20T17:32:46Z-
dc.date.available2017-11-20T17:32:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7471-
dc.description.abstractУ монографії нa основі aнaлізy нayкових психологічних та акмеологічних джeрeл визнaчено теоретичну модель професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Структура професіоналізму представлена когнітивним, мотиваційно-ціннісним та операційно-технологічним компонентами. Описано психологічні особливості (критерії, показники, рівні, умови та чинники) розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Описано авторську програму розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладів, подано результати її впровадження. Монографія розрахована для викладачів, магістрів вищих педагогічних навчальних закладів та керівників загальноосвітніх навчальних закладів, які цікавляться проблемами професійного становлення керівників.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesУДК 159.98 - 051: 371.1 ББК 88.411.9 : 74.204.1 Ш 95;-
dc.subjectпрофесіоналізм, компетентність, когнітивний компонент професіоналізму, мотиваційно-ціннісний компонент професіоналізму, операційний компонент професіоналізму, керівник, вищий навчальний закладuk
dc.titleПсихологічні особливості розвитку професіоналізму керівників загальноосвітніх навчальних закладівuk
dc.typeMonographuk
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Monograf.pdf147,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.