Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7489
Назва: Інтеграція природничо-наукових знань - шлях до посилення фундаментальної підготовки майбутніх учителів фізики
Автори: Краснобокий, Юрій Миколайович
Ткаченко, Ігор Анатолійович
Ільніцька, Катерина Сергіївна
Ключові слова: Інтеграція природничо-наукової освіти, "гуманітаризація освіти", метод моделювання
Дата публікації: 2017
Короткий огляд (реферат): У статті показано, що метод моделювання, широке застосування якого найбільш характерне для природничих наук, є необхідною умовою їх інтеграції. Необхідність застосування методу моделювання в освітній галузі "природознавство" очевидна у зв"язку зі складністю і комплексністю цієї предметної галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7489
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Integraciya_prirodnucho-naukovih_znan.pdf178,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.