Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/74
Название: АНАЛІЗ СУТНОСТІ ТА ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ
Авторы: Кожухівська, Раїса Борисівна
Ключевые слова: реклама
стимулювання збуту
спеціальні засоби для стимулювання торгівлі
прямий маркетинг
Дата публикации: 2013
Краткий осмотр (реферат): Даною статтею висвітлено тему сутності комунікації в маркетинговій діяльності, які виконують особливо важливу роль, оскільки в сучасних умовах вони виступають ключовим фактором конкурентоспроможності організації, створюючи позитивний образ компанії серед споживачів, та розповсюджуючи інформацію про товари та послуги фірми. Засобами комунікацій є: реклама, стимулювання збуту, паблик рилейшнз, прямий маркетинг, особистий продаж, спеціальні засоби для стимулювання торгівлі або рекламно-оформлювальні засоби для місць продажу.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/74
Располагается в коллекциях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
market_komunik.pdf153,46 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.