Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7544
Назва: СУТНІСТЬ ВЗАЄМОДІЇ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З БАТЬКАМИ ДІТЕЙ З ОСОБЛИВИМИ ОСВІТНІМИ ПОТРЕБАМИ
Інші назви: СУЩНОСТЬ ВЗАИМОДЕЙСТВИЯ УЧИТЕЛЯ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ С РОДИТЕЛЯМИ ДЕТЕЙ С ОСОБЫМИ ОБРАЗОВАТЕЛЬНЫМИ ПОТРЕБНОСТЯМИ
Автори: Бевзюк, Марина Сергіївна
Ключові слова: підготовка вчителя, взаємодія, дитина з особливими потребами, інклюзивна освіта.
Дата публікації: 2017
Видавництво: Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка
Бібліографічний опис: Збірник наукових праць «Наукові записки» / Ред. кол.: В.Ф. Черкасов, В.В. Радул, Н.С. Савченко та ін. – Випуск 156. - Серія: Педагогічні науки. – Кропивницький: РВВ ЦДПУ ім. В. Винниченка, 2017. – С. 177 – 182.
Серія/номер: УДК 373.3.064.1:376-053.5;
Короткий огляд (реферат): В статті розглянуто сутність взаємодії вчителя початкової школи з батьками дітей з особливим потребами в умовах інклюзивної освіти. Проведено аналіз психолого-педагогічної літератури. Висвітлено роль вчителя та батьків у навчанні дітей з особливими освітніми потребами.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7544
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Бевсюк М.С. - сутність взаємодії.pdf506,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.