Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7552
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.date.accessioned2017-11-22T09:33:49Z-
dc.date.available2017-11-22T09:33:49Z-
dc.date.issued2017-11-22-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7552-
dc.description.abstractучасний маркетинг вимагає набагато більшого, ніж просто створити товар, що задовольняє потреби споживача. Пивна індустрія займає значну нішу в переробній промисловості світу та України зокрема. Вона є прибутковою не лише для інвесторів та безпосередніх виробників, а й для держави. Останнє зумовлюється тим, що пивоварні підприємства є великими платниками податків, а враховуючи специфіку продукту, – і місцевих зборів. Цей продукт є досить рентабельним та популярним, тому вкладання коштів у його виробництво передбачає досить вигідні фінансові перспективи.uk
dc.language.isoukuk
dc.subjectрозвитокuk
dc.subjectзбутuk
dc.subjectмаркетингові комунікаціїuk
dc.subjectпивоварна галузьuk
dc.subjectринок пиваuk
dc.subjectпросуванняuk
dc.titleВикористання маркетингових комунікацій для розвитку збуту продукції пивоварних підприємствuk
dc.typeConfThesisuk
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Garmatiuk O.pdf2,6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.