Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7552
Title: Використання маркетингових комунікацій для розвитку збуту продукції пивоварних підприємств
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Keywords: розвиток
збут
маркетингові комунікації
пивоварна галузь
ринок пива
просування
Issue Date: 22-Nov-2017
Abstract: учасний маркетинг вимагає набагато більшого, ніж просто створити товар, що задовольняє потреби споживача. Пивна індустрія займає значну нішу в переробній промисловості світу та України зокрема. Вона є прибутковою не лише для інвесторів та безпосередніх виробників, а й для держави. Останнє зумовлюється тим, що пивоварні підприємства є великими платниками податків, а враховуючи специфіку продукту, – і місцевих зборів. Цей продукт є досить рентабельним та популярним, тому вкладання коштів у його виробництво передбачає досить вигідні фінансові перспективи.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7552
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Garmatiuk O.pdf2,6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.