Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7566
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Юрченко, Оксана Володимирівна | - |
dc.date.accessioned | 2017-11-22T14:05:19Z | - |
dc.date.available | 2017-11-22T14:05:19Z | - |
dc.date.issued | 2017-11-22 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7566 | - |
dc.description.abstract | У статті узагальнено різні трактування зарубіжних та вітчизняних дослідників, у яких представлено сутність поняття «соціальна компетентність молодшого школяра» та її структуру. На основі проведено аналізу встановлено, що досліджувана компетентність учнів молодшого шкільного віку трактується як інтегративна характеристика особистості школяра, що є системоутворювальною у його структурі й репрезентована ключовими елементами компетентності – знаннями, уміннями, навичками, ціннісним ставленням та здатністю до соціокультурної взаємодії в умовах інтеграції людини з суспільством. Узагальнено її структуру у вигляді: мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та рефлексивного компонентів. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.relation.ispartofseries | УДК 37.035-053.5; | - |
dc.subject | соціальна компетентність, соціальна компетентність молодшого школяра, соціальна рефлексія, диференійність, компоненти. | uk |
dc.title | СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА: КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ПОНЯТТЯ | uk |
dc.type | Article | uk |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Yurchenko.pdf | 440,46 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.