Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7618
Назва: ПЕДАГОГІЧНЕ МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ У КОНТЕКСТІ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
Автори: Бойченко, Валентина Василівна
Ключові слова: компетентність, компетенція, компетентнісний підхід, міжособистісна компетентність, педагогічне мислення, емоційний інтелект, підготовка майбутніх учителів.
Дата публікації: 2017
Серія/номер: УДК 378:373-051]: 159.955]] – 047.22;
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено теоретичний аналіз означеної проблеми, розкрито загальні питання формування професійної компетентності майбутніх учителів. Доведено що у визначенні професійної компетентності вчителя науковці звертають увагу на різні її аспекти, що вказує на складність, багатогранність і розмаїтість структури цього феномену. Формування педагогічного мислення майбутніх учителів має бути спрямоване на розвиток у них емоційного інтелекту як умови формування міжособистісної компетентності. Визначено, що процес формування емоційного інтелекту має здійснюватися при забезпеченні постійної інтелектуальної активності майбутніх учителів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7618
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Boychenko.pdf348,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.