Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7674
Назва: | Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. |
Автори: | Кравчук, Оксана Володимирівна |
Ключові слова: | інновації впровадження інновації інноваційна діяльність антиінноваційні бар’єри педагогічний досвід методичний супровід історія освіти |
Дата публікації: | 2016 |
Бібліографічний опис: | Кравчук О. В. Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. / О. В. Кравчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 8 (62). – С. 43–54. |
Серія/номер: | УДК 371.001.76(477)"191";№8 (62) 2016 |
Короткий огляд (реферат): | У статті на матеріалі періодики 20-х років минулого століття проаналізовано проблеми, пов’язані зі впровадженням інновацій у практику українських шкіл. Успішному впровадженню інновацій перешкоджав внутрішній психічний опір педагога, зумовлений як стереотипним мисленням, страхом перед новим, так і частою зміною новацій, невдалим попереднім досвідом. Перешкодами зовнішнього характеру були відсутність належної підготовки вчителя на тлі важких загальних умов праці, відсутність належного методичного супроводу, недотримання відповідної обстановки навчання і обладнання, що робило інновацію неефективною. Урахування ретроспективного досвіду є запорукою успішного впровадження інновацій на сучасному етапі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7674 |
ISSN: | orcid.org/0000-0001-6502-5856 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет початкової освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kravchuk.doc | 114,5 kB | Microsoft Word | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.