Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7674
Назва: Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст.
Автори: Кравчук, Оксана Володимирівна
Ключові слова: інновації
впровадження інновації
інноваційна діяльність
антиінноваційні бар’єри
педагогічний досвід
методичний супровід
історія освіти
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Кравчук О. В. Психолого-педагогічні проблеми впровадження інновацій у шкільну практику в 20-роки ХХ ст. / О. В. Кравчук // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології : наук. журнал / голов. ред. А. А. Сбруєва. – Суми : Вид-во СумДПУ імені А. С. Макаренка, 2016. – № 8 (62). – С. 43–54.
Серія/номер: УДК 371.001.76(477)"191";№8 (62) 2016
Короткий огляд (реферат): У статті на матеріалі періодики 20-х років минулого століття проаналізовано проблеми, пов’язані зі впровадженням інновацій у практику українських шкіл. Успішному впровадженню інновацій перешкоджав внутрішній психічний опір педагога, зумовлений як стереотипним мисленням, страхом перед новим, так і частою зміною новацій, невдалим попереднім досвідом. Перешкодами зовнішнього характеру були відсутність належної підготовки вчителя на тлі важких загальних умов праці, відсутність належного методичного супроводу, недотримання відповідної обстановки навчання і обладнання, що робило інновацію неефективною. Урахування ретроспективного досвіду є запорукою успішного впровадження інновацій на сучасному етапі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7674
ISSN: orcid.org/0000-0001-6502-5856
Розташовується у зібраннях:Факультет початкової освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kravchuk.doc114,5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.