Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7781
Назва: Світові тенденції розвитку та наукові засади організації інклюзивної освіти в зарубіжній теорії і практиці
Автори: Демченко, Ірина Іванівна
Ключові слова: інклюзивна освіта
світові тенденції розвитку інклюзивної освіти
організація інклюзивної освіти
Дата публікації: лис-2016
Видавництво: АЛМІ
Бібліографічний опис: Демченко І.І. Світові тенденції розвитку та наукові засади організації інклюзивної освіти в зарубіжній теорії і практиці / І.І. Демченко // Вісник наукової лабораторії «Дошкільна освіта: історія, перспективи розвитку в ХХІ столітті»: за матеріалами Всеукр. наук.-практ. конф. (17 грудня 2016 року) / [гол. ред. проф. І.П. Рогальська-Яблонська]. – Умань: АЛМІ, 2016. – Вип. ІV. – С. 21-28.
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано світові тенденції розвитку та наукові засади організації інклюзивної освіти в зарубіжній теорії і практиці: загальна нормативна основа (визнання загальнолюдських прав, у тому числі й права на освіту всіх людей, без конкретної вказівки на осіб з обмеженими можливостями в розвитку); особистісно ціннісне підґрунтя (визнання прав осіб з обмеженими можливостями в розвитку на одержання освіти в спеціальних медичних закладах чи освітніх організаціях); наукова основа (залучення дітей, молоді й дорослих людей, що мають обмежені можливості здоров’я, у тому числі й інвалідність, здобувати освіту впродовж життя без обмежень будь якого доступу до неї).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7781
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.