Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7817
Назва: | Професійна підготовка педагога до розвитку творчої уяви молодших школярів із затримкою психічного розвитку |
Автори: | Бабій, Інна Володимирівна |
Ключові слова: | Естетичне виховання, спеціальна педагогіка, мова жестів |
Дата публікації: | бер-2017 |
Видавництво: | ФОП Жовтий |
Бібліографічний опис: | Вісник Науково-дослідної лабораторії інклюзивної педагогіки за матеріалами ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції: «Інклюзивна освіта: теорія, методика, практика» (22 березня 2017 р.) / [гол. ред. Демченко І.І.]. – Умань: ФОП Жовтий О. О., 2017 р. – Вип. ІІІ. – 139 с. |
Серія/номер: | УДК;74.03 (063) ББК;(74.100.54+74.200.54)я431 |
Короткий огляд (реферат): | Прогресивні зміни в спеціальній педагогіці останніх десятиріч супроводжуються зародженням нових понять і термінів, які вирізняються, з однієї сторони, вузьким значенням, або ж, з другої сторони, піднімаються до рівня міждисциплі¬нарних понять, спільних для багатьох суміжних наук і при цьому різняться із філософськими категоріями. З’явилась потреба в спеціальному формулюванні понять (категорій), які б віддзеркалювали специфіку сфери свого впливу. У процесі функціонування вони забезпечують перенесення (трансформацію) не лише знань із однієї галузі в іншу, а й інтегруються зі змістом певної науки. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/6789/7817 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
PROFESIINA PIDHOTOVKA PEDAHOHA.pdf | 382,07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.